پیرامون

پیرامون

نوشته های من از مسائل روزمره
پیرامون

پیرامون

نوشته های من از مسائل روزمره

پدران و مادران

پدر و مادر به عنوان ولی فرزند باید حداکثر آگاهی را از امورات فرزندشان داشته باشند و این لازمه تربیت آنهاست.پدر و مادر باید سعی کنند تا از امور مختلف خبر داشته باشند نباید موضوعاتی باشد که فرزند از انها باخبر باشد ولی پدر و مادر بی خبر باشند.از امور درس مدرسه دوستان اطلاعات عمومی علمی سیاسی فرهنگی بازیگران موسیقی ورزشی هر چیزی که نوجوان یا جوان در دوران زندگی با آنها سروکار دارد یا جزو اطلاعات عمومی و روزمره او محسوب می شود پدر و مادر هم باید از آن خبر داشته باشد به طور کلی یک پدر و مادر باخبر بهتر از یکپدر و مادر بی خبر می تواند فرزند را تربیت کند و با او ارتباط برقرار کند.

بنزین شد 1000 تومن. هزار بده فشار بده. باباجون !!!منظورم کلید نازل پمپ بنزینه

از گرانی ناراحتم. اما از دست خودم ناراحت نیستم.اینها آدمی نیستن که بخوان در این مملکت تحولی بوجود بیارن.کسانی که می خوان طبق یکسری تئوری های غلط سیاسی و مذهبی که باطل بودن ان نیز در این سی سال گذشته ثابت شده جلو برن. خوب شد که در انتخابات ریاست جمهوری برگه رای رو خط خطی کردم و انداختم تو صندوق. در انتخابات مجلس هم فقط اسم علی مطهری رو نوشتم و البه اون هم تو مجلس حرفهایی که من دلم می خواست رو زد.

سوال

چرا نظام جمهوری اسلامی به جای اینکه یک حکومت نخبه گرا بشه تبدیل شده به یک حکومت پخمه گرا؟

دخترم لاک نزن قلبت رو مخزن عشق الهی کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیروز چهارشنبه در برنامه سمت خدا کارشناس برنامه مثلا داشت جوانان رو موعظه می کرد و از عشق الهی سخن می گفت و دائم اون رو ربط می داد به لاک زدن و آرایش کردن و امثالهم...

1-حاج آقا اولا شما یک کارشناس مازندرانی (از قیافت پیداست) که به بی ناموسی معروف هستند اومدی جوانان رو به عشق خدا دعوت می کنی حداقل یک آخوند ریش سفیدی که سنی ازش گذشته باید از این نصیحتها بکنه نه شما .

2-آمارتو دربارن معلوم میشه تو دوران مدرسه تنبل کلاس بودی بعد هیچ جا راهت نمیدادن رفتی حوزه علمیه بعد هم شمالی بودی (پاچه خوار) با آشنا رفتی شدی کارشناس صدا و سیما .

3-شما نباید با حرف هات دین رو در مقابل آزادی قرار بدی.این جملات شما مردم را نسبن به دین بدبین می کنه. شما فکر می کنی جوانان با شنیدن حرفهای شما عبرت می گیرن ؟نه ! اونها بهت می خندن میگن مرتیکه احمق چه مزخرفتی سرهم کی کنه. چهرتا آدم احمق تر از خودش هم حرفهاشو باور می کنن.مملکت افتاده دست یک مشت احمق.

لاک زدن یک جوان چه ربطی داره به اینکه عشق خدا وند رو نداشته باشه.رفتارهای جوانان ناشی از حس زیبایی دوستی آنهاست. ناشی از نیروی طراوت جوانی آنهاست.چرا شما با این حرفها سعی می کنی مردم رو بی دین کنی. به نظر من این حرفهای شما از جهالت و بی سوادی هست و عمدی نیست.متاسفانه حوزه های علمیه افتاده دست یک مشت آدم پلو خور که فقط پلو رو می شناسند. ادم هایی که از حداقل سواد هوش و دانش بهره مند هستند و راهشو یاد گرفتن که چطوری منفعت حفظ کنند.

من نمیدونم چرا نظام جمهوری اسلامی به جای اینکه یک حکومت نخبه گرا بشه تبدیل شده به یک حکومت پخمه گرا .

ادم های ساده لوحی که به راحتی بدون تجزیه و تحلیل حرفهای حکومت رو باور می کنن.حکومت رو برای خودشون مقدس می دونن و هرچی حکومت تو کون اونها می کنه به قول داستان میگن چرا نفر زیاد نمی کنی.