پیرامون

پیرامون

نوشته های من از مسائل روزمره
پیرامون

پیرامون

نوشته های من از مسائل روزمره

چند جمله درباره گوشی ایفون دختر پاسدارقاسم سلیمانی

چند روزی گوشی آیفون آمریکایی دختر پاسدار قاسم سلیمانی در فضای مجازی سوژه شده است. خواستم نظرم را در این خصوص بنویسم.

ان کسانی که از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند الان اظهار پشیمانی می کنند . بعضی از فرزندان انها در آمریکا یا کشورهای اروپایی زندگی  و یا تحصیل می کنند. یعنی بعد از این مدت به این نتیجه رسیده اند که آمریکایی که علیه او شعار می دادند و مبارزه می کردند انقدرها هم بد نبوده است.

این سرنوشت همه این افراد است. چرا که در کشورهای غرب ییا بهتر بگوییم کشورهای پیشرفته دنیا نظیر امریکا کانادا استرالیا انگلیس فرانسه آلمان ایتالیا و امثالهم برای مدیریت کردن عقل و علم را چراغ راه خودشان می دادنند ولی در ایران تعصب جهل و منفعت طلبی قدرت طلبی چراغ راه مسئولین است و حالا کاری نداریم که سران حکومت مهره روس و انگلیس هستند و وظیفه تامین منافع آنها را در ایران بر عهده دارند.

به هر حال دختر پاسدار قاسم سلیمانی نیز از این گردونه بیرون نخواهد بود و به نظر من گوشی آیفون اولین مرحله است و خود رژیم به گونه ای برنامه ریزی می کند که اگر فرداروزی این دختر دو سه تا فرزندد اشت حتما یکی دوتا ا ز انه ادر همین کشور آمریکا برای کار تفریح تحصیل و زندگی بروند چرا که مرام جماعت اخوند سیاسی زبان دروغ و تعارض است و در این مورد تعارض این است که  حاج قاسمی که  بدست امریکاییها کشته شد فرزند یا نوه هایش در امریکا زندگی کنند حالا اگر ما زنده بودیم و آینده را دیدیم این یادداشت هم هست.

نکته دیگر اینکه من اگر چه از قشر سپاهی جماعت از یکجا به بعد متنفر شدم و انها را مشتی جاهل و نادان  و منفعت طلب و عقده ای می دانم ولی اعتقاد دارم که رزمنده ای که به هر عنوان دارد در جبهه می جنگد  و در برابر دشمنی که اگر دستش به این سرزمین برسد به مردم رحم نمی کند اعتقاد دارم که باید از آن رزمنده دفاع نمود و نباید با زخم زبان و نقطه ضعف گرفتن و توهین و تهدید و تحقیر روحیه او را در میدان نبد تضعیف کرد  و این عین عقلانیت است  شاید به همین خاطر است که خیلی حرفها و انتقادات را نمی توان به صورت شفاف بیان کرد  و  یا اگر رسانه ای شود خیلی جنبه روانی منفی دارد.