پیرامون

پیرامون

نوشته های من از مسائل روزمره
پیرامون

پیرامون

نوشته های من از مسائل روزمره

همسایون آنتنه!چی کار کنیم.

شب در منزل درباره مسائل اجتماعی دور وبرمون صحبت می کنیم فردا شب بی بی سی درباره موضوعی که ما درباش صحبت می کردیم جلسه میگذاره. الله اکبر اگر همسایت آنتن باشه.

عجب پس جمهوری اسلامی با انگلیس هم سرو سری دارند.

مامران اطلاعات هم وقتی از پشت سر تعقیبت می کنند در انتهای ماموریت ماشینشون رو جلو روت پارک می کنن و این یعنی ما آمارتونو داریم.عجب !!!!!!!!!!!!!!!!!!

آیا فکر کردید چرا در برخی از مناطق تهران در کوچه و پس کوچه ها اینقدر ساخنهای دولتی و شبه دولتی وجود دارد؟آیا تا بحال به این فکر کردید که چرا در کوچه های باریک شمال تهران چگونه برج ساخته می شود؟

این کار از طریق ضعیف کردن نظارت روی شهرداری انجام می شود و شهرداری هم که یک مشت آذری قبضه کردن و فقط منتظر فرصت برای  رشوه گرفتن و دزدی هستند

  1. وقتی عامدانه حکومت نظارت را ضعیف می کند ناخداگاه  با گرفتن رشوه از برج ساز ها در کوچه های شمال تهران مجوز ساخت می دهندالبته نیروهای امنیتی که دولت در شهرداریها مامور به خدمت می کند در جریان هستند و همه اینها به صورت چشمک و کلامی انجام می سود و هیچ سندی از خود برجای نمیگذارند که طبیعی جلوه کند ولی پشت صحنه عامدانه است فقط برای اینکه خانواده هایی که از زمان قدیم در شمال شهر زندگی می کردند عذاب بکشند و شاخ بازی در نیاورند و روی اعصاب آنها باشند و به نوعی ترکیب جمعیتی شمال شهر را به هم می زنند.و این بلایی است که رژیم فاشیستی ایران در آینده برای ما و فرزندان ما رقم خواهد زد تا ما و فرزندانمان شاخ نشویم.

تکنیکهای مدیریتی اتاق فکر امنیتی جمهوری اسلامی ۷

یکی  دیگر از تکنیکهای امنیتی در ایران مخصوصا در دانشگاهها این است که اگر دانشجویی  دارای عقاید دگراندیشانه داشته باشد و به قول معروف منتقد یا مخالف رژیم جمهوری اسلامی باشد یا از اول سعی می کنند که از ورود او به دانشگاه جلوگیری شود یا اینکه سعی می شود تا به کمک سیستم آموزشی دست نشانده و سایر ساز و کارها نمرات او و در نهایت معدلش پایین بشود. چون معمولا در ایران معدل و نمره ملاکی برای سنجش سواد محسوب می شود با این ترفند به صورت موزیانه شخصیت آن دانشجو تحقیر می شود و راهی برای جلوگیری از تشکیل یک نطفه فعال علیه حکومت شکل می گیرد.

تکنیکهای مدیریتی اتاق فکر امنیتی جمهوری اسلامی ۶

یک بار من تنها در قسمت حال منزل مشغول تماشای تلویزیون بودم که صدای گفتگوی دو نفر از پاسیو آپارتمان از پنجره داخل حال خانه من انعکاس پیدا میکرد و در این گفتگو یکی از طرفین به دیگری می گفت که این دستور شورای عالی امنیت ملی ایران هست که خونه های مردم باید به گونه ای ساخته شود که مردم به زندگی یکدیگر اشراف داشته باشند .


تکنیکهای مدیریتی اتاق فکر امنیتی جمهوری اسلامی ۵

یکی از تکنیکهای امنیت ملی ایران این است که مردم به صورت روزانه باید در حوزه های مختلف دارای سرگرمی باشند .بدین منظور اتاق فکر امنیتی توسط رابطهای امنیتی نکات ریزی که در سازمانها ی دولتی و حکومتی  دارای زمینه مناسبی جهت سرگرم کردن افکار عمومی مردم دارند را به قول خودشان بلد می کنند و در مطبوعات و رسانه های دولتی و حکومتی روی آن مانور می دهند. نهایتا اینکه در این مواقع صرف رد و بدل شدن تعدادی دیلوگ مردم فریب که بین مسئولین تبادل می شود و در روزنامه ها چاپ می شود چیزی عاید توده های مردم نمی شود.چیزی که عیان است اینکه در این بازیها حکومت همواره سعی می کند افسار افکار عمومی را در دست خودش داشته باشد و آنجا که صلاح بداند فتیله را پایین بکشد.و یکی از تفاوتهای دموکراسی نمایشی و دموکراسی واقعی هم در این است که مطالبات واقعی هیچگاه در فضای رسانه ای کشور پررنگ نمی شود و نلاش دولت و حکومت در این است تا همواره قیم مابی را در این زمینه حفظ کند.