پیرامون

پیرامون

نوشته های من از مسائل روزمره
پیرامون

پیرامون

نوشته های من از مسائل روزمره

رنج نامه قسمت بیست و پنجم

سلام 

 چقدر ناراحت کننده هست که بعد از سالها می فهمی که در بیشتر ایام عمرت رژیم برای تو طراحی انجام میداده .

از دوره مدرسه سال به سال مقطع به مقطع طراحی انجام میداده.

وقتی میخواستی دانشگاه بری برایت طراحی انجام میداده.وقتی میخواستی خدمت سربازی بری برایت طراحی انجام میداده.

وقتی میخواستی یک شغل برای خودت پیدا کنی برایت طراحی انجام میداده.

خلاصه برایم سوال بود که چرا  تو زندگی دارم دائما پشت به پشت بد میارم!

بعد از سالها می فهمی که چون چند تا فامیل نزدیکت در امریکا زندگی می کنند و دولت امریکا برای اخوندها دولت متخاصم محسوب می شود از اول از رده های بالای مملکت تا رده های پایین برنامه ریزی و طراحی در بخش های مختلف انجام میشه تا قدرت حکومت مرکزی به خطر نیفته.

یکی از جاهایی هم که برای آن برمامه ریزی می شود افرادی هستند که فامیل نزدیک در خارج از کشور به خصوص آمریکا دارند.

به خاطر همین دولت از سعی می کند تا گفتار رفتار حرکات سکنات جملات خاطرات خوراک پوشاک و خلاصه کلیه زیر و ب زندگی افراد را رصد کند تا در موقع لزوم از نکات تعارضی زندگی افراد بر علیه انان استفاده کند.

یعنی چون علنا نمی توانند بگویند که چون تو فامیل خارج از کشور داری برای حکومت خطر ناک هستی از تکنیک تعارض استفاده می کنند تا افراد را توی دردسر های زندگی گرفتار کنند به همین دلیل است که زیر و بم زندگی انها را کنترل می کنند.مثلا شما از رنگ صورتی متنفر هستی و رژیم این را می داند می آیند جلوی منزلت دیوا ر یا ساختمانی به رنگ صورتی احداث می کنند.مثلا از تعارض های فرهنگی بین قومیتهای ایرانی علیه یکدیگر استفاده می کنند. مثلا شما با نظام زاویه داری طراح می گوید ببین  قومیتش چی هست یا خودش در زندگی با چه قومیتی مشکل دارد از ان قومیت برایش به عنوان عنصر مزاحم قرار بده در محل کار زندگی یا تحصیل و ...

سالها پیش بعد از اینکه اقوام ما از امریکا به ایران امده بودند برای یک وعده ناهار منزل پدرم دعوت کردیم.بعد از اینکه انها آمدند و رفتند یکی دو روز بعد یک صدای انفجار مهیب داخل حیاط خلوت منزل مادرم را تکان داد و ما درم به شدت وحشت زده شد.ما به سرعت به کوچه پشتی رفتیم ولی کسی را پیدا نکردیم و تصور می کردیم که شاید کار بچه شیطونها باشه.الان بعد از سالها من فهمیدم که کار اداره اطلاعات منطقه بوده که دارند زندگی مردم را رصد می کنند و آنها اینکار را کرده اند و استدلالشان هم این بوده که چون با فامیل  آمریکاییت معاشرت می کنی باید تاوان بدهی و این کار را کرده اند.

خلاصه رژیم در محله های شهر خونه های تیمی امنیتی داره و اینها از خونهه ای مردم سرقت می کنند تا ماشین و موتورهای مردم سرقت می کنند. در قالب یک معامله صوری سر مردم کلاه می گذارند . از کارتهای بانکی مردم کلاهبرداری می کنند و خلاصه  به روش های مختل افراد را توی دردسر می اندازند.این مادرگشته ها از افراد اوباش دزد قاتل قاچاقچی زورگیر کیف قاپ و .... بر علیه ادم های خوب جامعه که با رژیم زاویه دارند یا زاویه پیدا می کنند استفاده می کنند.

واقعا تاسف آوره هست که الان هم وقتی میخواهم کاری انجام  بدهم مثلا یک کلاسی ثبت نا می کنم متوجه می شوم که آن دستگاه دولتی یک طراحی برایم انجام داده و عناصر دیده بان  و مخبر را مستقر می کنند و  استاد را علیه دانشجو تحریک می کنند. از رفتارها و حرکات انها کاملا مشخص هست که یک طراحی انجام شده. 



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.