پیرامون

پیرامون

نوشته های من از مسائل روزمره
پیرامون

پیرامون

نوشته های من از مسائل روزمره

دروغ پردازی اتاق فکر امنیتی نهادهای جمهوری اسلامی در بخش های مختلف سیاسی اقتصادی اجتماعی فرهنگی و ....

دروغ پردازی اتاق فکر امنیتی  نهادهای جمهوری اسلامی در بخش های مختلف سیاسی اقتصادی اجتماعی فرهنگی و ....

متاسفانه به نظر می رسد که اتاق فکر امنیتی جمهوری اسلامی در بخش های مختلف سیاسی اقتصادی اجتماعی فرهنگی هنری و ..... گندای زده شده را با دروغ پردازی جبران می کند .

یارو رو زدن کشتن بعد براحتی تکذیب می کنن._ طرف سی میلیون سی میلیون دستمزد می گیره  بعد براحتی تکذیب می کنن_  از قدیم گفتن هرچه بگندد نمکش می زنند وای بروزی که بگندد نمک . انگار که این اتاق فکرها از مردم کینه دارن. انگار عقده دارن. انگار که این اتاق فکرها رصد می کنن که فقط بکنن تو پاچه مردم. امنیت یعنی چه؟  یعنی تا وقتی گفتی آخوند دوست دارم اتاق فکر بگه بگذار دهنت میک بزن ولی وقتی تف کردی به قبر پدرش آن وقت بگه استراتژی تبدیل تهدید به فرصت  بیا باهم دوست باشیم.- رفتن تو کشور خارج شبکه GEM  درست کردن به یارو میگن چقدر دستمزد میگیری میگه دومیلیون . تو گفتی من هم باور کردم. گفتن اینترنت ارزان شد  ولی هیچکس چیزی لمس نکرد. هرروز در مطبوعات وابسته درباره موضوعی مردم را سرگرم میکنن  چدر هم تند تند موضوع پیدا می کنند.