پیرامون

پیرامون

نوشته های من از مسائل روزمره
پیرامون

پیرامون

نوشته های من از مسائل روزمره

عربستان اسرائیل آمریکا ایران داعش

چرا آمریکا با کوبا رابطه برقرار کرد؟

چرا عربستان به یمن حمله کرد؟

چرا محسن رضایی لباس پاسداری به تن کرد؟

بمن فکر می کنم سازمان های اطلاعاتی و امنیتی عربستان و اسرا‌‌ئیل و آمریکا قصد داشته باشند در آینده از هشت جهت جغرافیایی ایران را مورد حمله قرار دهند به همین دلیل هم قبل از این سعی می کنند تا مقدمات آن را فراهم کنند اول آمریکا با کوبا رابطه برقرار کرد تا حصور روسیه و تاثیر گذاری او را بر کشور کمونیستی کوبا کم کند تا امنیت ملی خود را در دراز مدت تضمین کند بعد عربستان سعی می کند تا نقاطی در جنوب نخلیج فارس و دریای عمان که ممکن است ایران در جهت دفاع از خویش از آنها کمک بگیرد را تحت کنترل بگیرد همچنین در رایزنی باسازمان اطلاعات پاکستان سعی می کند تا داعش را در افغانستان گسترش دهد. اسرائیل نیز همراه باعربستان در کشورهتی شمالی ایران سعی در گسترش داعش دارند.هم اکنون نیز کهداعش در عراق و سوریه حضور دارندکه ا(لبته بهلطف خدا و تلاش رزمندگان از گسترش آنها جلوگیری شدهاست ) بعد وقتی خوب دور تا دور ایران را توسط داعش پر کردند آنگاه از همهطرف وحشی های داعش را بهسوی مرزهای ایران گسیل دارند و توسط بمب و موشک نیز مراکز حساس کشور را بمباران کنند.من الان متوجه شدم که چرا محسن رضایی لباس پاسداری به تن کرد.ناگفته نماند که این اتفاقات محصول عقاید محمود احمدی نژاد است که باعث رعب و وحشت کشورهای عربی و اسرائیل از ایران گردید و اینها فکر می کردند احمدی نژاد برای آنها برنامه دارد‌.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.