پیرامون

پیرامون

نوشته های من از مسائل روزمره
پیرامون

پیرامون

نوشته های من از مسائل روزمره

رنج نامه قسمت پنجم

وقتی بزرگتر شدم تازه فهمیدم که آدمی که مرام لات و لوطی داشته باشه و بزرگ شده زمان شاه بوده باشه و بعد از انقلاب آخوند پرست شده باشه اصطلاحا مرامش لئیم میشه  یعنی پست و بی شرف.یکی از نشانه های مرام لئیم هم رفتار با تعارض و دوگانگی و دروغ هست. 

اینکه پدر ما در محیط خانواده یک جور رفتار می کرد و در جلوی دیگران به گونه ای دیگر ناشی از این مسئله بود و ما تازه به آن پی بردیم.

من تازه فهمیدم که نه تنها پدر من اینگونه بوده است بلکه خیلی از کارگزاران رژیم جمهوری اسلامی نیز مرام لئیم دارند. به همین دلیل است که خیلی از آنها با فرزندان خود درگیری داشته اند یا آنها را به قتل رسانده اند . چون آنها می خواهند با دروغ و تعارض مملکت را مدیریت کنند و دائم خودشان را به دین و قرآن و اسلام و خدا و پیغمبر بچسبانند و از آن طرف هم به ملت رکب بزنند. آنهاییکه بچه هاشون چس استعدادی داشته باشند برای کار و زندگی  و تحصیل به خارج می فرستند  و آنهایی هم که بچه هاشون ناخلف باشند دنبال مهمونی و دیسکو و .... به آن طرف می روند.چون اگر اینجا در ایران بمانند باید دائما با فرزندانشان درگیر باشند. 

اصلا شما فکر می کنید که مسئولان و کارگزاران رژیم جمهوری اسلامی در برخورد با آژانس های امنیتی خارجی چه می گویند ؟آیا شما فکر می کنید که آنها به دنبال  حق و حقوق ملت ایران هستند؟ اگر اینطور فکر کنید کاملا در اشتباهید.

آنها در برخورد با دولتمردان کشورهای ابرقدرت اعم از آمریکا اسرائیل چین روسیه انگلیس فرانسه آلمان ژاپن کانادا و امثالهم می گویند مردم ایران بلا نسبت یک مشت حرامزاده بی شعور بی فرهنگ هیز و دزد هستند. شما کشورهای پیشرفته باید برای مسئولان رژیم امکاناتی نظیر کار و تحصیل و رفاه و زندگی برای مسئولان و مدیران جمهوری اسلامی فراهم کنید و آنها هم این طویله ایران با این مردم گوسفندش را مدیریت کنند  و منابع مملکت و معادن و نفت و سایر امکانات را در اختیار کشورهای ابرقدرت می گذارند.اگر می بینید امروز که مردم شما اینقدر فقیر و بدبخت هستند. اینقدر گرفتار و از صبح تا شب به دنبال حل مشکلات روز مره هستند این حاصل طراحی امنیتی آژانس امنیتی بریتانیا و شوروی برای مردم ایران هست.

هر کس که به این رژیم و کارگزانش اعتماد کنه بلایی به سرش می آورند که مرغای آسمون به حالش گریه کنند چون آنها مرام لئیم (پت و بی شرف ) دارند.

ما اگر ساده دل نبودیم خودمان را سپر بلای این رژیم نمی کردیم . البته این خودش یک تکنیک مدیریتی است در مدل امنیتی جمهوی اسلامی :

اینمدل امنیتی می گوید حکومت با ید با زیرکی خانواده های ایثارگران و بسیجیان و پاسداران  را سپر بلای خود قرار دهد یعنی در تبلیغات آنها را مسئول گرفتاری و مشکلات مردم جلوه بدهد و بین آنها و مردم همواره تفرقه بیندازد. از آن طرف پول و قدرت به آنها ندهد و آنها را در فشار و فقر و سختی قرار بدهد. 

از آن طرف برای یک عده آدم خاص شرایط یک زندگی لائیک را فراهم کند . مشروب ناب تریاک اعلا مهمانی های مختلط آنچنانی برایشان فراهم کند . وام های هزار میلیاردی دادن امتیاز واردات و صادرات انواع محصولات و خدمات و تولیدات  دادن زمین به آسانی در هر کجای کشور  دادن ارز های فراوان به سهولت و با یک تلفن 

و این افراد گردن کلفت و مافیا زیر مجموعه هایشان را مدیریت می کنند .در خانه های لاکچری شمال شهر سکونت می کنند سفر خارجشان و تفریحات خارجشان براه است فرزندانشان سوار اتوموبیل های لاکچری می شوند و عشق و حال می کنند و میلیاردها تومن پول کشور را اینها مدیریت می کنند.هر چند وقت یکبار هم برای اینکه دهان مردم را ببندند و بگویند که مثلا اصل نظام خوب هست و حالا این وسط تعدادی افراد هستند که فاسد هستند و فساد اقتصادی می کنند چند تا از این مافیاها را به صورت نمایشی دادگاهیمی کنند تا مردم را فریب بدهند.یا خودشان را به خریت زده اند یا مردم را خر فرض کرده اند.

این بخشی از مدل امنیتی است که رژیم جمهوری اسلامی مملکت ایران را با این ترفند مدیریت می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.